Patient in Focus’ Ordinær Generalforsamling 2021

Har du lysten til at deltage?

I år holder Patient In Focus ordinær generalforsamling virtuelt via Teams og det sker:

Mandag, d. 1. marts kl. 18:30-21:00

Patient In Focus holder generalforsamling én gang om året. Her orienterer vi om Patient In Focus´ struktur, misson og nyheder, og du kan deltage i debatten om, hvilke forslag fra medlemmerne skal tages op.

Du kan frit deltage i mødet, men du har kun stemmeret på mødet hvis du er medlem.  For at få adgang til stemmeret skal du medbringe bevis for, at du er medlem af Patient In Focus.

Bemærk: COVID-19-situationen gør at det kan ske ændringer.

Klik her for dagsorden.

Du kan deltage via nedestående link:

Deltag med link

Alt, hvad du skal bruge for at deltage i et Teams-møde, er dette link.

________________________________________________________________________________
Microsoft Teams-møde
Deltag på din computer eller via mobilapp

Klik her for at deltage i mødet

Vælg Klik her for at deltage i mødet i din mødeindkaldelse til at blive overført til en side, hvor du kan vælge enten at deltage på internettet eller downloade skrivebords programmet. Hvis du allerede har appen Teams, åbnes mødet automatisk der.

Hvis du ikke har en Teams-konto, og arrangøren har tilladt det, kan du have mulighed for at indtaste dit navn og deltage i mødet som gæst. Hvis du har en Teams-konto, skal du vælge Log på for at få vist mødechatten og meget mere. Derefter kan du, afhængigt af arrangørens indstillinger, deltage i mødet med det samme eller gå til lobbyen, hvor personer i mødet kan lukke dig ind.

Vi ser frem til mange fremmødte, og en god aften.

Patient In Focus